Tiden går fort och allt förändras...

Det är verkligen sant som dom säger, tiden går snabbare med åren.
Jag påstår absolut inte att jag är gammal och världsvan och har koll på allt.
Men bara det senaste året har gått så otroligt fort, bara dom senaste månaderna, dte känns som att det var igår jag kom hem från italien. det känns som att det var i förrgår det tog slut mellan mig och daniel.. men så är det inte. det var tre månader sen och ännu mera. okej tre månader är väl ingen lång tid, men tre månader är längre en ett dygn.
Vart tar tiden vägen?
nu är man i ett nytt kapitel i livet, och vad ska hända då, under den tiden?
det kan man inte avgöra utan man får se med tiden vart livet för en.. eller kan man avgöra det innan?
kan jag bestämma hur fort tiden ska gå och vad som ska hinnas med?
KAn man verkligen påverka allt som händer i sitt liv eller händer vissa saker för attd e ska hända? möter man männsikor för att man har något att lära av dom eller möter man människor för att slumpen såg till att de blev så? finns slumpen?

Jag har precis träffat en jätte gullig kille, genom min moster faktiskt. Jag vet inte om jag egentligen är redo för ett nytt föhållande, men tiden får visa mig vägen och det får bli som det blir. gör jag rätt så? eller borde jag ha allt för det klara innan jag kastar mig in i något nytt?
Ska man alltod vara redo för allting, hur kommer det sog då att jag träffar denna underbara människajust nu,när jag egentligen kanske inte är redo. Hur vet man när man är redo? det måste väl ändå tiden avgöra.. eller?

Något att tänka på..

Kärlek
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0